25 Temmuz 2011 Pazartesi

Mutluluk..


Hani sadece bi bakış yeterya bazen bişeyleri anlamaya,işte onların bu bakışından sadece "AŞK"ı anlıyorum ben..

Güzel şeyler oluyo hayatımızda son zamanlarda..Yeni şeyler:)
Aslında yeni bi durum değil 1 seneyi aştı bu iki aşık tanışalı..Yiğitin blogunda ne işi var demeyin sakın,kendileri Yiğitin teyzesi ve müstakbel eniştesi =) Henüz hiç yanyana gelememiş olsakda tuttuk eniştemizi.:)Şaka bi yana sevdirdi kendini yedi düvele kerata :) Bazen atışsakta ufak ufak güzel anlaşıyoruz biz:)
Ailemize hoş geldin diyorum artık..
Şimdilik sadece aile arasında takılan yüzüklerle resmiyete döküldü aşkları:) Şimdi sıra bi adım ilerisi,nişanda..Bayramda olucak nişan törenimiz.şimdiden ne giysek napsak telaşımız başladı bile:)) Ee abla olmak kolay değil dimi ? :)
Şimdilik bizden bu kadar..E daha nolsun dimi? :)



Not:Bi önceki postumda bahsettiğim acaba olurmu ? durumu hala netlik kazanmadı..Yarın ola hayrola diyorum:)
Yiğitten durumlara gelince;İkinci köpek dişi bizi epeyce zorladı..Ateş ve mızmızlık had safhada! Anne sütü ahh anne sütü! meğer nasıda hiç farketmiyomuşuz o dişleri...şimdi anlıyorum hiç ateşlenmeden çıkan dişlerin kıymetini..Tez zamanda son bulmasını diliyorum bu faslın..
Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: