16 Eylül 2011 Cuma

Vee Beze Veda..-Yeni Serüven!

Yine yeni yeniden kocaman biiii Merhabaaa :)
Bi gidiyorum pir gidiyorum farkındayım..Kardeşimin de nişanı dolayısıyle memleket yolu görünmüştü bizlere,ramazan ayının 1.günü gittik ve henüz dönebildik..Epeyce kalmışız dönünce anladık:) Evimi özlemişim ben,mutfağımı,televizyonumu,bilgisayarımı,hatta yumuşatıcımın kokusunu bile :) Neresi olursa olsun insanın evi başka..Neyse sonunda yerleştik düzene girdik ve oturduk post başına:) Önemli gelişmelerle..
Yiğiti memlekette bezden kurtarmayı planlamıştım hep ama plan pos çıktı..çünkü yiğit hiç oralı olmadı halinden memnundu bende ısrar etmedim zamana bıraktık..eve döndük ertesi günü yani dün (15.09.2011) bezimize veda ettik..Bi daha onu bağlamıycaz oğlum artık çişin gelince tuvalete gidicez dedim -Hı ? -Hı ? şeklinde süren cevaplar aldımsada yılmadım :) İlk denemede oturağına yaptı :) gerisi çorap söküğü zaten..şimdi ara sıra kaçırarak ara sıra tutturarak devam ediyo serüvenimiz..Alnımızın akıyla tamamlamayı diliyorum sadece..bu fasıl haricinde keyfimiz yerinde çok şükür! Kalabalık içinde epeyce dillendik bizde,istediğimizi anlatıyoruz usul yawaş,devamı gelir elbet:)
Önceki postta da bahsettiğim acaba olurmu ? durumu malesef netleşti..Ev alma planlarımız rafa kalktı -şimdilik-Hayırlısı olsun diyelim..
Şimdilik bizden böyle..
Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok: