20 Temmuz 2011 Çarşamba

Acaba olur-mu ?

Son günlerde heyecanlıyım epeyce..Yeni bi işe girişmiş olmanın sorumluluğu,tedirginliği ve aynı zamanda keyfiyle yoğun geçiyo zaman:) Uzuunn zamandır ertelediğim temizlik faslı bitmek bilmedi günlerdir,perişanım :)
Gelelim işime.."Amway"isimli dünyaca ünlü bi markanın satış danışmanı olan bi abla ile tanıştım geçtiğimiz günlerde,benide gaza getirdi ve bende satış işine el attım sayesinde..ilk siparişlerimi verdim bileee :)) Devamı gelir umarım diyerek bol kazanç istiyorum Allah'tan hayırlı kazançta tabiki..

Asıl önemli haberi ise netleşmeden dökmek istemiyorum.tek söyleyebiliceğim bol bol dua etmeniz bizim için:) Hakkımızda hayırlısını diliyorum sadece..
Güzel haberlerle yeni bi post yazmak ümidiyle şimdilik Allahaısmarladık:) Sağlıcakla..

Not: Satışım ile ilgili yeni sayfamm..Sipariş için tıkınız:P

Hiç yorum yok: