31 Ocak 2012 Salı

Biriken haberler Postu..

Bu kadar ara verince nerden başlayacağımı bilemeden başlıyorum tuşlara dokunmaya..Hatam olursa şimdiden affola diyerek selam vereyim öncelikle..Selamin aleyküm sevgili okuyanlarım..
Bu soğuk ve boll karlı havalarda evde zaman geçiriyoruz bol bol sanırım herkes gibi.Halimizden pek memnun olmasakta çok şükür diyelim bugünümüzede.Gelelim durumlarımıza.Yiğit bey ufak bi cerrahi operasyon geçirdi..Hipospadyas-yani yarım sünnet durumu-Doğduğunda dr.u farketmişti hemen bu durumunu yiğitin,2 yaşına geldiğinde bi ürolog görsün önce diye bizi uyarmıştı.bizde 2 yaşımızı doldurduk malum(doğum günü postu yazmadığımı şuan farkediyorum-kötü ben:) Hemen ürolog arayışlarımız başladı,işinde iyi olan birini bulduk bi kaç denemeden sonra ve ameliyat..yanıtını aldık muayne sonrası.7 Ocak 2012 cumartesi günü oğluşum hem erkek oldu,hemde bu operasyonu atlatmış oldu..5 günlük bi yatış sonrası zar zor yürüsede,yavaş yavaş eski formuna kavuştu,şimdi eskisinden de beter :)) O zor dönemlerde yeterki sağlığı yerinde olsun ayakta olsunda istediğini yapsından başka bişey düşünmüyo insan.Çocuğunuzun sürekli o halde yatması kadar zor bi durum yoktur sanırım.Rabbim nerde şifa bekleyen varsa şifa versin..Sağlık herşey demek..Evet,bu durumu böyle atlattık çok şükür..Gelelim haberlere,7 şubatta karlı havalar inşallah müsade ederse annanemize gidiyoruz..hemdeeee 1 ay kalmak suretiyle :) Annem umreye gidicek inşallah,bizde teyzelerimiz ve dayımızın yanında kalıcaz annemiz gelene kadar..Hepsi ufacıklar daha çünkü:) Gelelim iş kısmına :) Amway ile çalıştığımı duyurmuştum daha önce,çok şükür herşey yolunda o konuda da,ama bir işe daha el attımki sormayın :) Tamm bizlik:)
Pasta Bülten adı ile yazılımını ve tasarlamasını yaptığımız bi portal kurduk.Pastacı,Pastane ve tedarikçileri bi araya getirmek adına çalışmalar yapıyoruz ve geliştirmeye çabalıyoruz.Destek vermek isteyen,kısacık bi işlemle sisteme üye olabilir..Neler mi var? Pastacılık haberleri,Pastanelerden haberler,indirimler,yarışmalar,duyurular,İş arayan ve iş veren ilanları..Veeee tarifler!
Enfes tariflerde bu sitede! sizinde beğendiğiniz severek yaptığınız ve yediğiniz tarifleriniz mi var? Hadi buyrun o zaman bizimle paylaşmaya :) Üyelik
İşte bu sebeplerden ötürü sayfamı ihmal etmiş bulunuyor ve yeniden görüşmek üzere diyerek daha sık post yazmayı temenni ediyorum :) Yiğitten bi kare ile de veda ediyorum..


Sağlıcakla ve Afiyetle kalın :)

4 yorum:

nily toka dedi ki...

senin o munzur ama bir o kadar da tatlı gülüşünü yerim ben...
Yiğitimin annesi pasta bülteniniz de hayırlı olsun.. Bol üyeli tarifli günler diliyorum..

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Saol canım benim :) öpüyoruz nil kızını ve seni..

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba, blogunuz ilgimi çekti ve sizi hemen izlemeye aldım...
sevgiler...
banada beklerim...

emreyle hayat dedi ki...

takipteyim yiğit'i, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)