7 Ocak 2011 Cuma

Yine,Yeni ve Yeniden..

Çok zamandır bakamadım bloguma..Özürler ile başlayayım..
Haylaz oğlum,iş,güç,bayram-seyran,gelen-giden der iken;epeyce zaman olmuş farkına vardımki..
yeniden el atıp düzene koymaya karar verdim ani bi şekilde..
En son yazdığımda oğlum henüz yürümüyodu bile :)
şimdi yürüyen hatta koşannn bi haylazız..tırım tırım heryere tırmanan,müzik duyunca hoplamaya başlayan,yaramazmı yaramazz ama bi o kadar da zeki minnoş:) Her gün yeni bişey keşfediyo,yeni bişey öğreniyo..Aslında akranlarına oranla biraz geç gidiyo yiğit bi çok konuda (yürümesi hariç) sebep olarakda dr.un söylediği biraz başına buyruk olması...Ne kadar öğretmeye çalışsamda o istemeden asla hiç bişeyi öğrendiğini belli etmiyo :) konuşmuyo,söylemiyo bildiğini..
Allah kaç yiğit ? İşaret parmağı kalkar 1 diye ama biiirrr demez :)
bay bay yapar,öpücüklü baybay yapar,(öpmeden)ama bay bay demez :))
şapur şupur sürekli öpen bi anne ve babaya sahiptir ama hala kimseye ne öpücük atar nede öper,öp diyince kendini uzatır,biz onu öpcekmişiz :)
ışık,kulak,burun,saç gösterir,çokda güzel gıdı gıdı yapar :)
bide ciiiimm ciiimm ciiimmm,kelep kelep keleppp diye bi oyun vardı :) onu da çok güzel oynar :) guluuguluugluuuu yaparak tabi :)
annesi kurban olsun :) işte böle bizde durumlar,bilmiyorum ne zaman öğreniriz bi saydıklarımızdaki eksikleri..üstüne gitmiyorum.Akıllı benim kuzum:)
Diş mevzumuzda hali hazırda devam etmekde son sürat,,toplamda 10 dişimiz oldu,2 si arka diş..son 2 haftadır yerlerini aldılar:) Mızmızlık,uykusuzluk tam gaz devam yani..
Son hallerimizi resmettik bol bol.. Boğayım okuyanlarıda resime değil mi ?

Ara vermeden yazmaya devam artık..Sağlıcakla kalın.

2 yorum:

Sihirli Kokosh dedi ki...

Canım hoşgeldin valla baya boşladın ama süpper geldin:)Büyümüş yaramaz bıdık.Maşallah.Merak etme nasılsa konuşacak ve hiç susmayacak bidi bidi durmadan anlatacak:)Öptüm ikinizi de

Yiğit'in Annesi dedi ki...

:)))))
Saol canım benim..Valla hemde ne boşlamışdım,sımsıkı geliyorum yeniden:)
inşallah o bıdı bıdı hiç susmadıkları günleride görücez,sabırsızlıkla bekliyoruz:)
bizde sizi öpdük çokda..çokoprensi kokla lütfen:)