21 Ekim 2010 Perşembe

Hasta-mı- Kuzum..=(

3 gündür ardı arkası kesilmeyen -kaka-sorunsalı karşısında bugün bi nebzede olsa rahatladık..
Gece ateşlenmelerini "diştendir dişten"diye düşünmekte hatamı yaptım bilemiyorum..Evet dişleride geliyo ama aynı anda bu kdar çok kaka yapıyo olması kafamı karştrdı,acaba böylemi olucak bundan sonra?
Zaten zar zor kilo alan kuzum süzüldü gitti,her yediğini çıkardı,yedirdim yeniden çıkardı..bi gecede 3 bez değiştirdim..Poposu pişikten göz göz oldu :(
Ayhh Allah'm neler yazıyorum ben..
Kuzum iyileşsin bi an önce..Gece ağlamalarımız son bulsuun artık..
Rabbim şifa ver..
Bu gece deliksiz,rahat rahat uyusun miniğim..
Bunları dilemekten başka bişey gelmiyo şuan elimden.

-Ama yaramazlıktan geri kalıyomu;Aslaaa-:)
Ne fenasın annecim sen:)
Bu halinle,bu huysuzluğunla bile bi saniye dur durak bilmiyosun:)
Bi yandan mutluda oluyorum,demekki bunları yapıcak enerjisi var oğlumun diye..
HEr halimize,her günümüze şükürler olsun yinede..Lutfunda hoş,kahrında hoş..(ne güzel söyler Aybikecim dimi?) :)
Dualarınızı esirgemeyin..
Sağlıkla kalın..

8 yorum:

"ÇOKOPRENSİN TUTKUNU" dedi ki...

Dr.götürdün mü canım.Çok geçmiş olsun.İshalse çok su kaybı olur.Bol bol su.Pişik için de Bephantene merhem olanı ve Trosyd Arda da çok pişik olurdu bunlarıikisini bir karıştırıp bol bol kullanıyordum.Dr tavsiyesiyle.Sonra chicconun kremini kullanmaya başladım şimdi hiç olmuyor bile.Allah senin de Yiğitimin de yardımcısı olsun.Acil şifalar diliyorum beterinden korusun inşallah..

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Canım,teşekkür ederim..dün daha iyiydi ve sanırım diştenmiş,üst dişi patlamış..alttakide geldi gelicek kabarmş iyice damak,trosyd kullandm bende geçti 1 günde canm.dünde toplamda 3 bez değiştim normale döndük yani..çok şükür.GEce de uykumuz şükür dönüyor normale elh.Çok saol canım..öpüyruz.

"ÇOKOPRENSİN TUTKUNU" dedi ki...

Çok sevindim gözün aydın yavrum kolay mı damaktan kemik çıkıyor.Kim bilir ne sıkıntılar yaşıyor.Ben de çok sıkıntı yaşadım dişten.Dr.calgel verdi bize çok değil aşırı huysuz olduğu zamanlarda sürüyordum ferahlatıyordu.Allahım beterinden saklasın.bizde sizi öpüyoruuz:)

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Aminnn,
Şükür cnm,azaldı huysuzluğu..Bende calgel sürüyorum bazen ama genelde calpol yetişio imdadıma..Rabbim başka dert vermesin.

Eymen'in Annesi dedi ki...

Geçmiş Olsun Yiğit Paşaya Çok Tatlı Maşallah...
Sizi izlemeye alamıyorum bir sorun var sanırım
başka zaman yine deneyeceğim sevgiler..

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Teşekkür ederiz Eymenin annesi,sizlerde sevgiyle kalın.Eymen'e öpücükler..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Çok qeçmiş olsun
Oğlunuza da kocaman bir maşallah :)
Allah nazardan saklasın.
sevqiler...

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Çok teşekkürler:)
Hepimizinkini..