24 Eylül 2010 Cuma

Alya Dua'nın ÇEkilişi ve Sonuç :)

Aybike bacımla tanışıklığımız Kadınlar Kulübünden gelir,epeyce zamanda olmuştur hani..Önceleri çok sıkca sohbette bulunmasakda,karşılaştıkça konuşmuşluğumuz var idi..Ben Alya'nın blogunu görünce karar verdim blog hazırlamaya..Ne yalan sölim çok beğendim ve oğlumunda ilerde belkide beraber paylaşımlar yapabiliceğimz bi blogu bi anısı olsun istedim Aybike gibi..İyikide başlamışım..Öncelikle Aybikime bunun için teşekkür etmem lazım:)
Gelelim çekilişimize..;
Hani içine doğarya insanın bazen,öyle oldum görünce.bize çıkıcak dedim..
Ki yanılamamışım:) Sonuç: yiğit kazandı:)
Veee -geciklemelide olsa-bugün emziğimiz geldi-Annemi seviyorum-yazan emziğimiz..
Alya Dua'nın Annesinin iliştirdiği mini not ise bi hayli duygulandırdı beni..İnternet denen bu melet ne güzel şeylere vesile oluyo dimi ?
Minicik meleklerin birbirlerine hediyeler göndermesine bile hehehe :)

İşte minnoşumun hediyesi..
Kendisi açtı :)
Tadınada bakmak lazım :)
Alya Dua'dan gelen bu cicileri,özenle saklıcaz..Seviyoruz sizi..
                    http://alyaduaylaadimadim.blogspot.com/
 


 Not:Biliyorum ihmal ettim blogumu..Ama başına oturupda bi çırpıda yazmayınca içime sinmiyo bi türlü,o yüzdende yazamıyorum sık sık..Ama söz yarın gece eteğimde biriken taşları birr birr dökücem:) Sevgiyle kalın..


2 yorum:

Alyaduaninannesi dedi ki...

ciddi ifadeli,katı,disiplinli,nadir gülen biri olarak bilinirim..
geçmişte okuduğum okullara gidilip sorulsa muhtemelen bunlar söylenir ilk çırpıda..
bana neler oluyor anlamış değilim
hamileliğimde biraz yumuşamış Alyanın doğumuyla duygusal bi insan oluvermiştim
amaaa şu son günlerde herşeye ağlar oldum
sümüklüüüü:)
postunu okurken önce tüylerim dien diken oldu hha bu kez ağlamam okadar da değil dedim postun sonunda baktım ki gözyaşlarım gene rotayı kaybetmiş..
yidiğidim,güle güle kullansın
onun pamuk ellerini yerim ben
hacercim güzel arkadaşım seni kocaman öpüyorum
bizden size sevgiler

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Canım benim..Üzüldüm bi an seni ağlattm die ama sonra düüşndümkü aslında sevinç gözyaşları idi dmi ? :)
Hani hamileliğin ilk aylarında insan salya sümük herşeye ağlarya,işte öylesin sanki şuan..Ve sanırım bu 9 ayı mehtapla beraber sende böyle geçiricen :)))))
eheueh
Yüzünüzden gülümeseme,evinizden neşe hiç eksik olmasın canım..Rabbim kesenize bereket versin..Kullandıkça sizi hatırlıcaz :)
Alya kızımı ve seni koklayarak öpüyorum..

Dipnot:Hediye paketinin üzerindeki "Galeri Aybike" yazısı gözümden kaçdı sanma :)posta yazmayı unutmuşm :) çok cici idi :)